El Desalojo
Los efectivos policiales se emplearon con fuerza para desalojar a un centenar de manifestantes

Después del desalojo del CSOA La Madreña, n'Uviéu, -que se producía en la mañana del martes 3 de junio- el colectivo del centro social colgaba en su perfil de la red social Facebook un comunicado en llingua asturiana y que reproducimos íntegro a continuación:

03/06/14 · 18:17
La policía reduce a una manifestante / Pablo Lorenzana

Después del desalojo del CSOA La Madreña, n'Uviéu, -que se producía en la mañana del martes 3 de junio- el colectivo del centro social colgaba en su perfil de la red social Facebook un comunicado en llingua asturiana y que reproducimos íntegro a continuación:

Sobre'l pieslle y precintu del centru social La Madreña esta mañana

Dexando a un llau la emoción y la tristeza de ver como se destruyen les ilusiones de les miles de persones qu'apoyaron y trabayaron pa sacar alantre esti proyectu, dende'l CSOA La Madreña, arguyoses del nuestru caminar durante estos 2 años y mediu, queremos reafirmar:
1) Que l'antigua conseyería de sanidá yera patrimoniu del pueblu asturianu, y q nós, lloñe d'apropiánoslu, devolvímoslu a la xente pa q pudiera disfrutalu.
2) Que quienes lu tán usurpando son elles. La Policía ta pesllando y embalando'l cuerpu del delitu, pa q SEDES puea vendelo por cuatro monedes.
3) Piensen qu'asina van tener paz y dempués gloria, pero nin lo uno nin lo otro. La Madreña, que ye'l pueblu, nun va descansar hasta q se devuelva a les asturianes lo que-yos pertenez, nin hasta que los responsables de "la operación de los palacios" seyan los se sienten nel banquillu d'acusaos.
Les persones que participamos del colectivu d'autoxestión agracedemos fonderamente el tiempu y les experiencies compartíes, y a les qu'apoyen esta causa aseguramos que LA MADREÑA NUN PIESLLA, que LA MADREÑA NUN PARA. Milenta madreñes prendieron en milenta corazones, y de xuru que van xorrecer, si nun ye güei ye mañana. Podemos perder la torre, pero la partida vamos ganala.
Puxa La Madreña!

 

Además, desde el CSOA se convoca a la cuidadanía a una concentración, este mismo martes a las 19 horas, delante del edificio para «despedirlo comos se merece».

El desalojo se produjo en torno a las 7 de la mañana y fue de manera pacífica. Tan solo cinco personas permanecían dentro haciendo los turnos de guardia. Las inmediaciones de la calle General Elorza presentaban un fuerte dispositivo policial.

 

Una hora después, un centenar de personas se concentraba a las fueras del centro para mostrar su apoyo a las compañeras y compañeros desalojados, que decidieron cortar el tráfico. Se vivieron momentos de tensión cuando los cuerpos policiales tomaron posición para despejar la carretera; para ello utilizaron la fuerza ante la resistencia pasiva que ejerció el grupo de personas que permanecían sentadas en la calzada.
 

 

La cosa no fue a más, aunque algunos manifestantes se quejaron de la excesiva fuerza empleada por los miembros de la UIP.
Por otra parte, desde la redacción del Periódico Diagonal Asturies queremos solidarizarnos con el colectivo La Madreña y condenamos la violencia empleada por la policía en el desalojo de la protesta pacífica de esta mañana en la calle General Elorza de Uviéu. ¡Puxa La Madreña!

 

 

 

 

+A Agrandar texto
+A Disminuir texto
Licencia

comentarios

1

  • |
    Joaquin mendez galvez
    |
    05/06/2014 - 5:21pm
    Viva la UIP. Æ
  • Tienda El Salto